Рубрика: Без рубрики

English

Untitled.png

  1. I couldn’t play the guitar when I was five.
  2. You mustn’t shout in the library.
  3. Would you carry this bag for me, please?
  4. You must wash the dishes. I’ll do it.
  5. Shall I go to the supermarket for you
  6. We must remember to buy some milk.
  7. Will you help me, please?
  8. You can’t stay up late. You have school tomorrow.

Untitled.png

Shall I help you cook dinner?

We don’t have to buy bread.

We’ve already got some.

Paule could ride a bike when he was six.

I can’t go out tonight I have to do my homework.

Shall you help me fix my biko, please?

You can go to the party, but don’t come home late.

Untitled.png

Were you at Ben’s party last night/

No, I couldn’t go to the party. I had to stay at home and do my homweork.

Oh dear. Was it difficult?

Yes, It was, I still haven’t finished it. I must finish it today or my teacher will be angry.  I’m going to the libray now. I hope can find some useful books there.

You don’t have to go to the libray. We can look on th intornot.

No, we can’t use my computer It doesn’t work.

Well, would you like to come to my house and use my computer ?

Yes please! Thanks, Simon !

Рубрика: Без рубрики

Ռուսաց լեզու

  1. Я рассказал другу о нашей спортивной секции. 2. На день рождения я подарил брату книгу об олимийскоих играх.   Микаэлу интересно смотреть соревнования по боксу.
  2. Светлана написала бабушке о своих успехах в спорте. 5. Самвел посоветовал таварищу заниматься плаванием. 6.Все радовались успеху известного спортсмена.

Позвонить-брату, сестре, бабушке, отцу.

Верить-подруге, учителю, ученику.

Радоваться-победе, погоде, морю, солнцу.

Помочь-другу, маме, тёте, ребёнку.

Мой брат на день рождения хотел спиннер, и мы купили его.

У моей подруги есть щенок хаски.

Я радовалась моей победе.

Моя мама помогла мне сделать английский, а я помогла маме прибрать комнату.

Рубрика: Без рубрики

Աքիլլես

Թետիսը ուզում էր Աքիլլեսին անմահ դարձնել և դրա համար ցերեկները նրան շփում էր ամբրոսիայով, իսկ գիշերները պահում կրակի վրա։ Պելևսը տեսնելով այդ ամենը, զայրանում է և երեխային վերցնում է կրակից, իսկ նրա կինը՝ Թետիսը լքում է Պելևսին։ Ասում են, որ Թետիսը երեխային թաթախել է Ստիքսի ջրերի մեջ, և երեխան դարձել է անխոցելի։ Աքիլեսի  միակ մարմնի մասը, որ խոսելի էր՝ գարշապարն էր, որտեղից նրան բռնել էր մայրը և թաթախել գետի մեջ։ Թետիսի հեռանալուց հետո, Պելևսը Աքիլլեսին հանձնում է կենտավորս Քիրոնի խնամակալությանը, ով Աքիլլեսին կերակրել է վայրի կենդանիների փորոտիքով, և ծանոթացրել է բժշկության և գեղեցիկ արվեստների հետ։  Ծերունի Աքիլլեսին սովորացրել է ճարտարապետություն և ռազմական գործ։ Վեց տարեկանում Աքիլլեսը սպանում էր վայրի կենդանիներին և վազում եղջերուների ետևից։ Աքիլլեսին երբ ընտրության հնարավորություն են տվել երկար, բայց անգործունյա կամ կարճ և փառալից կյանքի միջև նա ընտրել է երկրորդ տարբերակը։ Աքիլլեսը համաձայնվում է մասնակցել Տրոյայի դեմ պատերազմին։ Պատրոկլոսի, նրա ուսուցիչ Փենիքսի և միսմիդոնյան զորքերի հետ նրանք գնում են պատերազմի։

Related image

Рубрика: Без рубрики

Իմ մեկ տարվա տպավորությունները «Միջին» դպրոցում

Պետք է դպրոցս փոխեի, տարբեր դպրոցներից հետաքրքրվեցին ծնողներս, բայց վերջում եկա «Մխիթար Սեբաստացու կրթահամալիր» — ի «Միջին դպրոց»։ Շատ հավանեցի «Միջին դպրոց»-ը, առաջին անգամ մտնելիս արդեն հոգեպես զգում էի ինձ, ինչպես իմ տանը, մի հարազատ շունչ կար այնտեղ։ Ես գիտեի, որ նորից ձանձրանալու եմ և հետաքրքիր չի լինելու, կարծում էի, որ ինչ դպրոց էլ լինի մեկ է նորից ձանձրանալու եմ, բայց սխալվում էի, «Միջին դպրոց» — ում ուղղակի հրաշք էր, հետաքրքիր օրեր, զվարճանքներ, տոներ, ընդհանուր պարապունք, ուսուցիչների վերաբերմունքը երեխաներին, լավ ընկերներ ունենալը, մեդիա ուրբաթը, ինձ այդ ամբողջը հիացրեց։ Տարբերվում է մյուս դպրոցներից իմ նոր ու հիասքանչ դպրոցը։ Մեր դպրոցն ունի ենթակայք, որը ինձ նույնպես դուր եկավ, մենք այնտեղ ամեն օր տեղադրում ենք հետաքրքիր նյութեր, որոնք կարդում են ուսուցիչները և աշակերտները։ Ես ծանոթացա իմ նոր դպրոցին, ուսուցիչների, լսարանների և աշակերտների հետ։ Ինձ շատ հանգիստ եմ զգում։ Խորհուրդ կտամ կրտսեր դպրոցի երեխաներին, որ ընդհանրապես չտխրեն, այստեղ շատ լավ է անցնում, մի տխրեք, որ ձեր դպրոցը հրաժեշտ եք տալիս, այստեղ ձեզ մի ուրիշ հրաշք է սպասվում, ձեզ գրկաբաց կդիմավորի «Միջին դպրոցը», ինչպես ինձ։ Այստեղ օրերը շատ լավ են անցնում, այնպես, որ չեմ ուզում տուն գնալ, մայրիկիս խնդրում եմ գրադարանում գիրք եմ կարդում, կամ խաղում ընկերներիս հետ։ Նաև այստեղի ակումբում դաս եմ սովորում, կամ ընդմիջում անում։ Մեր մարզասրահները նույնպես շատ լավն են և ապահով։ Այստեղ ուսուցիչները շատ լավն են և բարի, աշխատում են կատարել երեխայի ցանկությամբ։ Մեր մարմարյա սրահը շատ մեծ է և լի հետաքրքիր ժամանցներով՝ ընդհանուր պարապունք և մեդիա ուրբաթ։ Շատ տոներ են լինում այստեղ, որոնք հիացնում են բոլորին։ Ինձ այստեղ շրջապատում են լավ և բարի ընկերներ ու ուսուցիչներ։ Հիմա հուսով եմ, որ կրտսեր դպրոցի աշակերտները կարդում են իմ գրածը և թող հանգիստ և ուրախ գան «Միջին դպրոց»։ Ես երկու տարի հետո, պետք է տեղափոխվեմ «Ավագ դպրոց», բայց չեմ ուզում, կկարոտեմ իմ դպրոցը, հաճախ կգամ «Միջին դպրոց», և կառնեմ կարոտս։

Image result for Միջին դպրոց   Image result for Միջին դպրոց