Рубрика: Без рубрики

Թվի բազմապատիկ

Թվի բազմապատիկ

Խնդիր 1: Հաշվել 4-ին բազմապատիկ բնական թվերի քանակը, որոնք փոքր են 1000-ից:

1000 : 4=250

Պատ`. 249 հատ

Միավոր 1:

Խնդիր 2: Գտնել երկու այնպիսի պարզ թիվ, որոնց և՛ գումարը, և՛ տարբերությունը նույնպես պարզ թվեր են:

5+2=7, 5-2=3

Միավոր 1:

Խնդիր 3: 2 գյուղացի 4 ժամում միասին հավաքում են 64 կգ խնձոր: Քանի՞ ժամում կհավաքեն 96 կգ խնձորը, եթե այգում միաժամանակ աշխատեն 4 գյուղացիներ:

64:4=16, 96:32=3

Պատ`. 3 ժամում

Միավոր 1:

Խնդիր 4: Հաշվել հետևյալ թվի տված մնացորդը 3-ի վրա բաժանելիս.. 124⋅45−12345⋅5645+12⋅546124⋅45−12345⋅5645+12⋅546:

Պատ`. հետևյալ թիվը 3-ի բաժանելիս մնացորդ չի լինում, որովհետև հետևյալ արտահայտության գումարելիները, բոլորը բաժանվում են 3-ի առանց մնացորդ:

Միավոր 1:

Խնդիր5: Ընտանիքի անդամներով գիշերով մոտենում են կամրջին: Հայրը կամուրջը կարող է անցնել 1րոպեում, մայրը` 2, երեխան` 5, իսկ տատիկը 10րոպեում: Կամրջի վրա միաժամանակ կարող է գտնվել երկու հոգի: Ընտանիքի անդամներին օգնեք 17 րոպեում անցնել կամուրջը, եթե նրանք ունեն միայն մեկ լապտեր (առանց լապտերի ուղեկցության քայլել չի կարելի, հեռվից լապտերով լուսավորել չի կարելի):

Տատիկ և հայրիկ- Տատիկ 10, հայրիկ 1ր, մայրիկ և երեխա- մայրիկ 2 ր, երեխա գրկած, մյրիկ և հայրիկ: 11+4+2=17

Պատ`. Տատիկ և հայրիկ, մայրիկ և երեխա մյրիկ և հայրիկ:

Միավոր 2:

Խնդիր 6: Հեծանվորդը A քաղաքից ուղևորվում է դեպի B քաղաք` շարժվելով 10կմ/ժ արագությամբ: Երբ Aքաղաքից հեռացել էր 15կմ-ով, A քաղաքից նույն ուղղությամբ դուրս է գալիս մոտոցիկլավարը՝ շարժվելով 25կմ/ժ արագությամբ և նրանց միաժամանակ հասնում են B քաղաք: Գտնել A և B քաղաքների միջև եղած հեռավորությունը;

25a-10a=15, 15a=10, a=1 Պատ`. 25 կմ/ժ

Միավոր 2:

Խնդիր 7: Զբոսաշրջիկները 4 ժամ ավտոմեքենայով և 7 ժամ գնացքով անցան 640 կմ: Գտնել գնացքի արագությունը, եթե նրա արագությունը 5 կմ/ժ-ով ավելի մեծ էր ավտոմեքենայի արագությունից:

1)7 ժ x5 կմ/ժ=35 կմ

2)640-35=605

3)605:11=55(ավտ. արագ.)

4)55+5=60(գն արագ) Պատ.` 60 կմ/ժ

Միավոր 2:

Рубрика: Без рубрики

Ձանձրանո՞ւմ եմ իմ առօրյայից, թ՞ե ոչ

Ես պահեր է լինում, որ ձանձրանում եմ իմ առօրյայից։ Ճիշտ է, երբ դասերս շուտ սովորում եմ, մայրիկիս խնդրում եմ գնում ենք ինչ որ տեղ մեր ժամանակը անց կացնենք։ Իսկ եթե դասերս սովորում եմ և մեզ հարմար չի լինում գնալ ինչ որ տեղ, ես շատ եմ ձանձրանում, օրինակ՝ երեկ, ես դասերս սվորել էի, բայց մենք ոչ մի տեղ չգնացինք, կամ հյուրեր չեկան մեր տուն։ Ես շատ ձանձրացա, ուզում էի, որ շուտ գա հաջորդ օրը, որպեսզի գամ դպրոց, տեսնեմ ընկերուհիներիս և կյանքս մի ուրիշ ձև փոխվի։ Ֆիլմ եմ նայում, որ ժամանակը շուտ անցնի, կամ գիրք եմ կարդում։ musical.ly  ծրագիրը ինձ ամբողջությամբ թարմացնում է, և ժամանակս շուտ է անցնում։ Ճիշտ է ընկերներիս պես ոչ, բայց դե թարմացնում է։ Բայց պահեր էլ լինում է, երբ մենք ինչ որ տեղ ենք գնում, ժամանակս շուտ է անցնում, կամ հյուրեր են գալիս մեր տուն և զբաղվում եմ նրանց հետ։ Կամ ասենք երբ ես պետք է հաջորդ օրը գնամ ճամփորդության, միշտ ուզում եմ, որ գա հաջորդ օրը։ Այնպիսի բաներ եմ անում, որ ժամանակս շուտ անցնի։ Քույրս վաղը գնալու է ճամփորդության և ես, մենակ եմ քնելու մեր սենյակում, նա ինձ չթողեց, որ ես էլ գնամ իր հետ ճամփորդության։ Ես մտածում եմ, որ նա գնա ես ինչպես եմ քնելու, կամ իր հետ չեմ զբաղվելու, միշտ ձանձրանալու եմ։ Դրա համար էլ ծնողներիս խնդրեցի գնանք Իջևան, բայց դեռ պարզ չի։

Image result for տխուր եմ