Рубрика: Без рубрики, Իմ ստեղծագործական աշխարհը

Ուզում եմ հետ բերել ժամանակը

Ինձ հետ շատ դեպքեր են եղել, որ կուզենայի այդ ժամանակները հետ բերել և նորից սկսել, բայց կատարել ճիշտ ձևով, որ հետո չփոշմանեմ։ Շատ մարդկանց մոտ են եղել այդպիսի բաներ, նրանք արել են այդ բանը և հետո փոշմանել, ուզում են ժամանակը հետ բերել, որպեսզի լավը կատարեն: Չես կարողանում կենտրոնանալ քո գործի վրա, անդադար դրա մասին ես մտածում։ Իմ հետ եղել են այդպիսի դեպքեր, որ ես չեմ կարողացել նաև հանգիստ քնել։ Նաև լավ բաներում մի շտ դրա մասին եմ մտածել և ուզեցել եմ հետ բերել ժամանկաը, կատարել ճիշտ և այդ հարցում չշփոթվել։ Օրինակ՝ երբ մենք պետք է միջոցառում անենք մարմնամարզությունից, իմ ընկերները պարապել էին, մարզվել էի, իսկ ես գնացել էի երգի փորձի, քանի որ այդ օրը ես երգելու էի, միջոցառման էի երգի։ Այդպես իմ ընկերները կարողացան կատարել վարժությունները, իսկ ես կամուրջ վարժությունը չկարողացա կատարել։ Չէի պարապել և ինձ վատ զգացի։ Կամ երբ իմ եղբոր ծննդյան օրը մենք գնացել էինք պանդոկ, ինձ իմ ծնողներն ասեցինք, որպեսզի ես երգեմ, բայց ես հրաժարվեցի, ամաչում էի։ Բայց հետո փոշմանեցի, ուզում էի ժամանակը հետ բերել, և երգել։ 😩

Image result for Չփոշմանես

Рубрика: Без рубрики

Դերենիկ Դեմրճյան

Դերենիկ Դեմիրճյան — Կենսագրություն

Աշխատանքը

  • Նկարագրիր ,,Աշխատանքը,, պատումի հերոսին

Նա ժպտերես էր, քրտնած, մերկ

  • Բնութագրիր ,,Աշխատանքը,, պատումի հերոսին

Նա շատ աշխատասեր էր, քաջ, կատարում էր իր աշխատանքը

  • Փորձիր տեքստից կռահել՝ ինչպիսի վերաբերմունք ունի հեղինակը հերոսի նկատմամբ

Երբեմն էլ ատամները պինդ սեղմելով կծկում էր դեմքի մկանները, զայրանում և մռնչալով քլունգը ետ էր տանում ու ուժ­ զին հարվածում սարի կրծքին:

  • Ինչպես կբացատրես — կռվենք, որ վերցնենք արտահայտությունը

Այսիքն առանց կռվելու չենք կարող վերցնել, օրինակ՝ հայոց հողերը չենք կարող առանց կռվելու վերցնենք։

Մրջյուններ

  • ,,Մրջյունները,, ստեղծագործությունից գտիր խլվլալ, ճամփորդ, տրորել, սնունդ, դատարկել, քրտնաջան, մտածել բառերի հոմանիշները և փոխարինիր տրվածներով:

խլվլալ — վխտալ

ճամփորդ  — անցորդ

տրորել — ոտնակոխ

սնունդ — պաշար

դատարկել — դուր ածել

քրտնաջան — տենդորեն

մտածել — խորհել

  • Քո կարծիքով ինչու՞ մրջյունները չեն հեռանում:

Որովհետև դա նրանց հայրենիքն է, որտեղ էլ գնան մեկ է մահանալու են։ Երևի նրանք ճիշտ են հասկանում, չեն թողնում իրենց բույնը, չեն գնում օտար ափեր մարդկանց նման։ Նրանք շարունակու եմ հուսալ, որ ամեն ինչ լավ է լինելու։

  • Ստեղծագործական աշխատանքի ի՞նչ վերնագիր հուշեց այս պատումը…

Մի հեռացիր հայրենիքիցդ

Դու պետք է մնաս քո հայրենիքում, այստեղ ես ապրել, խմել, մեծացել։ Եթե մտածես դրա շուրջ ապա լավ կլինի։Մի թող հայրենիքդ, մի գնա դժվար պահերին, փորձիր պայքարել, ապրել քո հայրենիքի ունեցվածքով։ Մի գնա օտար ափեր և մոռացիր քո հայրենիքը, քո տունը։ Քեզ պետք կգա այդ ամենը։ Պետք է ամեն ինչ անես քո հայրենիքի համար։ Անգամ կյանքդ տաս։ Հետ արի բարեկամ իմ, մի թող քո սուրբ հայրենիքը։ Այստեղ դու քեզ պետք է սուրբ զգաս։ Կարոտում է քեզ քո հայրենիքը։ Ինչո՞ւ գնացիր, մտածիր, հետո ուշ կլինի։ Հետո, կզգաս հայրենիքիդ կարոտը։  😥

Լեզու

  • Ինչ լեզվով խոսեցին ,,Լեզու,, մանրապատումի հերոսները: Էլ ինչի լեզու կարող է լինել. թվարկիր ու նկարագրիր, թե այդ լեզվով ինչ կարելի է արտահայտել:

Կարելի է արտահայտել՝ «Դե ասա ինչ կա քո սրտում, դու ողջ ես, ինչպե՞ս ես, չեմ հավատում»

  • Բառարանից օգտվելով՝ ,,լեզու,, բառի տարբեր իմաստներով կազմիր նախադասություններ:

Ես խոսում եմ հայերեն լեզվով։

Ես սնունդը ծամում կուլ եմ տալիս լեզվիս շնորհիվ։

Խոսալու ունակություն «Նա լեզու չուն՞ի, որ դու ես ասում»

Նա բնության լեզուն լավ է հասկանում։

  • ներկայացրու մի տեսարան քո ընտրած լեզվով (խմբային աշխատանք):
  • ․․․ լեզուն — կետերի փոխարեն դիր քո նախընտրած բառը և ստեղծագործիր:

Բնության լեզուն

Բնությունը չունի լեզու, չի կարողանում մարդկանց բացատրել, որ չաղտոտեն իրեն։ Նա չի կարողանում հասկացնել մարդկանց, որ չպոկեն ծառերը։ Խեղճ բնություն, չի կարողանում խոսել, երանի է տալիս բոլոր մարդկանց, ովքեր կարողանում են ինչ որ բան հասկացնել մեկին, կամ զրուցել նրա հետ։ Հիմա այդպես է բնության կյանքը։ Հենց իրենք՝ մարդը պետք է հասկանա, որ չի կարելի աղտոտոլ բնությունը, պետք է գոնե մի փոքր խիղճ ունենա։ Բնություննն է նրանց կյանք պարգևում, թթվածին է տալիս, և դրա համար էլ թող մարդ կարողանա բնությանը կյանք տալ։ Չաղտոտի բնությունը, ծառերը չպոկի, ինչպես է բնությունը մեզ կյանք տվել, այդպես էլ մենք պետք է կյանք տանք նրան։ Հասկացեք նրա լեզուն մի կերպ, մենք անշնորհակալ չենք, կամ գոռոզ չենք, որ ոչ  ի բանով չոնքնենք մեր կյանք պարգևողին։ Այս պահին դու շնչում ես, ո՞ւմ շնորհիվ, իհարկ է բնության, նա մեզ այս թթվածինը տալիս, այդպես էլ եկեք մենք նրան կյանք պարգևենք։

Image result for Բնություն

Հակառակորդները

  • «Հակառակորդը» պատումից հետևյալ բառերը բացատրել. զրպարտել, կողմնակալ, անփառունակ, ասպարեզ, թափուր, թանձր, պաշարել:
  • զրպարտել — հերյուրել
  • կողմնակալ — խտրական
  • անփառունակ — անշուք
  • ասպարեզ — միջավայր
  • թափուր — դատարկ
  • թանձր — խիտ
  • պաշարել — շրջապատել
  • Ինչպես ես վերաբերվում քեզնից տաղանդավոր մարդկանց:

Ես աշխատում եմ օրինակ վերցնել նրանցից, եթե նրանք ինչ որ լավ հատկություն են ունենում փորձում եմ ես նույնպես ունանամ այդ հատկությունը, նրանցից մի քանի խորհուրդներ եմ վերցնում և ամեն ինչ ստացվում է իմ մոտ։

  • Լա՞վ է հակառակորդ ունենալ, թե՝ ոչ. ինչու (ստեղծագործական):

Ես հակառակորդ ունենալը որոշ պահերում համարում եմ լավ, իսկ որոշ պահերում վատ։ Լավ եմ համարում այն հանգամանքը, որ եթե դասարանու ունենում ես քեզ հակառակորդ ուսման մեջ, ավելի ես ուսումդ լավացնում, որպեսզի հակառակորդդ օրինակ վերցնի քեզնից կամ նախանձի քեզ, լավ նախանձությունը հեչ լավ բան չէ։ Իսկ վատ եմ համարում այն հանգամանքը, որ հակառակորդիդ հետ անդադար կռվում ես և նախանձում մեկը մյուսին, իրար ատում և վիրավորում։ Դասարանում քեզ մենամարտող ընկեր ուսման մեջ հարկավոր է, իսկ ընդհանրապես ոչ։ Ես չեմ ասում, որ ուսման մեջ մեկը մյուսին նախանձի կամ միշտ վեճ անեն իրար հետ, այլ ընկերություն անել միմյանց հետ, բայց ունենալ մենամարտող ինչ որ ընկեր։

Рубрика: Без рубрики

English

Untitled.png

  1. Can I use your computer, please?
  2. Diane could go to the cinema with her friends yesterday. She had too much homework.
  3. He can read from a very young age.
  4. Alexa can drive now that she is eighteen.
  5. I’m afraid you can’t use the printer right now. It’s broken.
  6. My mum can cook very well. Everything she makes is delicious!
  7. Can I leave early today, Miss Juile?
  8. The weather was terrible yesterday, so we couldn’t go to the beach.
Рубрика: Без рубрики

English

Ex. no. 1

Can I use your pencil, please?

You can’t borrow my book my book. I need it.

Maria can sing well. She’s got a beautiful voice.

Could I have a glass of water?

Dan couldn’t write at the age of one.

She could speak Spanish when she was fifteen.

John and Phil can play the piano. They’re quite good at it, too.

Could go to the cinema with Aya?