Рубрика: Без рубрики

Անգլերեն թարգմանություն

Ժամանակին մի գյուղում, եղել էր ծեր մարդ, ում անունն է եղել Ջերի: Նա չի տեսել իր տղային մի քանի տարիների ընթացքում, և ցանկանում էր հանդիպել իր որդուն, ով ապրում էր մի քաղաքում: Նա սկսեց իր ճանապարհորդությունը, և եկավ մի քաղաք, որտեղ նրա որդին էր աշխատում։ Նա գնաց այն տեղը, որտեղից նա իր տղայի կողմից նամակներ էր ստանում։ Երբ նա թակեց դուռը, նա հուզված էր և ժպտաց ուրախությամբ, քանի որ հանդիպելու է իր որդուն: Ցավոք, մեկ ուրիշը բացեց դուռը: Ջերին հարցրեց, «Ես կարծում եմ Թոմասը պետք է այստեղ լինի, — իսկ այդ մարդը պատասխանեց․ «Ոչ նա հեռացել է այստեղից, և տեղափոխվել է մեկ այլ վայր, — Ջերին շատ հիասթափվեց, և միայն մտածում էր, թե ինչպես է հանդիպելու իր որդուն։

Նա սկսեց քայլել փողոցով, և հարևաններին հարցրեցին Ջերիին «Դուք փնտրում եք Թոմասին?» Ջերին գլուխը թափահարեց։ Հարևանները տվեցին հասցեն, հասցե դեպի Թոմի գրասենյակ։ Ջերին շնորհակալություն հայտնեց նրանց և ուղևորվեց դեպի գրասենյակ, որը կհանգեցնի նրա որդուն։ Ջերին մտավ աշխատասենյակ և հարցրեց գրասեղանի վրա նստած մարդուն, «կարող եք, խնդրում եմ ասեք ինձ Թոմասի տեղը, նա այս սենյակում է?» Ադմինիստրատորը հարցրեց: «կարող եմ ես իմանալ, թե ինչպես եք դուք կապված նրա հետ?» Ջերին քաղաքավարի պատասխանեց, ասելով: «ես նրա հայրն եմ». Ադմինիստրատորը ասաց Ջերիին, որ պետք է սպասի մի որոշ ժամանակ, որպեսզի զանգահարի տարածաշրջանային և փոխանցի նույնը. Թոմասը շոկի մեջ էր, և ասել է ադմինիստրատորին, որ հորը ուղարկի գրասենյակ միանգամից։

Ջերն մտավ գրասենյակ, և երբ նա տեսավ Թոմասին, նրա աչքերը լցված էին արցունքով: Թոմասը ուրախ էր տեսնել իր հորը: Նրանք ունեին մի պարզ զրույց մի որոշ ժամանակ, եւ ապա Ջերի հարցրեց Թովմասին, «Որդիս մայրիկդ ուզում է քեզ տեսնել: Կարող ես գալ տուն ինձ հետ »: Թոմասը պատասխանեց,« Ոչ, հայրիկ: Ես չեմ կարող գալ: Ես շատ զբաղված եմ, իմ ձեռքերը լի են բեռների հետ լարված աշխատանքի »: Ջերին տվեց մի պարզ ժպիտը եւ ասաց,» Լավ! դու կարող ես անել քո աշխատանքը. Ես պատրաստվում եմ վերադառնալ մեր գյուղ այսօր երեկոյան: » Թոմասը հարցրեց,« Դու կարող ես մնալ մի քանի օր ինձ հետ: Խնդրում եմ ». Ջերին արձագանքեց  մեկ րոպե լռությամբ,« Որդիս. Դու զբաղված ես քո խնդիրների համար: Ես չեմ ուզում, որպեսզի դու անհարմար դառնաս, բեռ է քեզ համար. «Շարունակական,« Ես հույս ունեմ, որ եթե երբևէ ունենամ հնարավորություն հանդիպելու ձեզ նորից, ես շատ ուրախ կլինեի »:

Մի քանի շաբաթ անց, Թոմասը մտածեց, թե ինչու է իր հայրը մենակ եկել, հետո երկար ժամանակ անց, նա վատ է զգացել իրեն, հոր տարօրինակ բուժման համար: Նա զգաց իրեն մեղավոր դրա համար, նա արձակուրդ վերցրեց մի քանի օր, և գնաց իր գյուղ `հանդիպելու իր հորը: Երբ նա գնաց այնտեղ, որտեղ նա ծնվել և մեծացել է, նա տեսավ, որ իր ծնողները այնտեղ չեն: Նա ցնցվեց ու հարցրեց հարևաններին, «Ինչ է պատահել այստեղ: Իմ ծնողները պետք է այնտեղ լինեն: Որտեղ են նրանք հիմա, — Հարևաններն տվեցին մի հասցե, որտեղ նրա ծնողները մնում են: Թոմասը շտապեց այդ տեղը, և նկատեց, որ այդ վայրը, նման է գերեզմանի: Թոմասի աչքերը լցված էին արցունքով ու սկսեց քայլել դանդաղ դեպի այդտեղ: Նրա հայրը՝ Ջերին նկատեց Թոմասին հեռու տարածությունից և թափահարեց ձեռքը նրա ուշադրությունը հրավիրելու համար. Թոմասը տեսավ իր հորը, և սկսեց վազել, ու գրկեց նրան:

Ջերին հարցրեց, «Ինչպես ես» եւ շարունակեց, — «Ինչ անակնկալ է տեսնել այստեղ: Ես չէի սպասում, որ դու պետք է գաս այս տեղը. «Թոմասը ամաչեց եւ պահեց իր գլուխը ցած. Ջերին ասաց, «Ինչու ես քեզ զգում վատ. Ինչ-որ բան սխալ է տեղի ունեցել »: Թոմասը պատասխանեց,« Ոչ հայրիկ », — շարունակեց,« Դա պարզապես ես չեմ իմացել, որ ես պետք է տեսնեմ քեզ  այս պաշտոնում մեր գյուղում ».

 

 

Рубрика: Без рубрики

Վնասակար սովորություներ

Վնասակար սովորույթներ

Հաստատ բոլորի մոտ էլ կան վատ սովորույթներ, բայց ոչ բոլորի։ Այդ վատ սովորույթները մարդու կյանքի համար շատ վտանգավոր են, իր օրգանիզմի համար, բայց մարդ չի կարողանում թարգել այդ սովորույթները, բարդ է դա։ Օրինակ ես ճտացնում էի իմ մատերը, ինձ ասում էին, որ դա շատ վատ է, ասում են, որ երբ մեծանաս մարմինդ դողալու է, մատքերդ և կարող է նաև գլուխդ։ Ես երկար ժամանակ չէի կարողանում թարգել այդ սովորույթը, բայց հիմա էլ այդպես չէ։ Վատ սովորությունների օրինակներ են՝

  1. Ծխախոտ օգտագործել
  2.  Խմիչքի օգտագործումը
  3. Եղունգներ կրծել
  4. Մատները ճտացնել
  5. Շրթունքների կաշին պոկոլը
  6. Ոտքը ոտքին գցելը

Հիմա կներկայացնեմ նրանց վատ հատկությունները․

  1. Ծխախոտ օգտագործել

Վնաս է ատամների էմալին, ձայնալարերին, բրոնխներին, թոքերին, լիարդին, սրտին և այլն, մանավանտ փոքրերի մոտ չի կարելի ծխել։

2. Խմիչքի օգտագործումը

Ամեն ինչի․ վնաս է ատամների էմալին, ձայնալարերին, բրոնխներին, թոքերին, լիարդին, սրտին և այլն, մանավանտ փոքրերի մոտ չի կարելի ծխել։

3. Եղունգներ կրծել

Առաջին պայմանը մակաբույծների ձվերի կուլ տալը

4.Մատները ճտացնել

Մի քանի շաբաթ էունեմ էդ սովորությունը, շատերն ունեն, ու զգացել եմ, որ եթե մինչ այդ դիսկոմֆորտ եմ զգում մատնահոդերում, ապա ճտացնելուց հետո ոնց որ հանգստանան հոդերը: Շատ եմ հետաքրքրվել, տարբեր մարդկանց եմ հարցրել, այդ թվում նաև բժիշկների, բայց ոչ ոք հստակ պատասխան չի տալիս էս հարցի վերաբերյալ` արդյոք դա վնաս է, թե ոչ?Կարդացել եմ, որ հոդերում գազային պղպջակներ են հավաքվում, ու երբ մենք ճտացնելուց ուժ ենք գործադրում դրանք պայթում են արձակելով այդ ձայնը (ճտոցը):
+ասում են աղերի կուտակումիցա, կալցիումի պակասից, բայց էս վարկածները ոնց որ թե հերքվել են…

5.Շրթունքների կաշին պոկելը

 

6.Ոտքը ոտքին գցելը 

Արյան շրջագայությանը

 

 

 

 

 

 

Рубрика: Без рубрики

Մաթեմատիկա

 

3,853 > 2,64

72,93< 73,851

0,382>0,45

15,899>14,9

78832,91>78732,91

-6,73>-6,81

-0,432>-1,431

-11,2> -11,21

-3,756 < -706

-0,38> -,001

-5,555<4,999