Рубрика: Без рубрики

Р.язык

Домашнее задание: Написать рассказ можно обо всем, что тебя окружает. Вспомни, что растет или вообще существует в твоем школьном дворе, и напиши об этом интересный рассказ. Можешь внести в него элемент фантазии

Я очень люблю свою окружение, у меня есть много хороших друзей, потому что я окружен хорошими людьми, забота родителей, братьев и сестер, счастливые, дружественные и теплые друзей и родственников. Я люблю свою школу, мои одноклассников и я люблю учителей. А теперь я расскажу вам о моей школе. Я могу сказать, что я хожу в школу каждый день, есть много детей и учителей. Я люблю тренировки, которые мы разделяем с нашими одноклассниками и учителями. И после прохождения наших классов. Наша школа отличается от других школ. У нас есть почти все виды спорта, то есть спорт. Мы узнаем много предметов и языков. Наш школьный день проходит очень хорошо, я не хочу уезжать. Мы также пошли на много путешествий и кемпинга. В нашей школе мы также организовать зимние лагеря и летние лагеря. В школе у ​​нас есть много растений, которые очень любят уход. Наш медияпятница слишком хорошо, чтобы пройти урок снова подобным, но дольше и будет работать не только в средней школе, другие школы (Западная школа — Парк Восток школа — парк, школа парк Севера, и школа сад Юга). И вот мой день идет очень хорошо в школе. Я люблю свою окружение.

Рубрика: Без рубрики

Հովհաննես Թումանյան

ԻՂՁ

Ինչո՞ւ չեմ թռչուն, վայրենի մի հավ,
Որ հիմա գլխիս վերևից թռավ.
Ինչո՞ւ չեմ կարող երկնքում ճախրել
Եվ ազատություն միմիայն սիրել։

Ես դեպի Տարոն կըսլանայի,
Ուր ծաղկում են դաշտերն իմ պապերի,
Դատարկ ամրոցում միգապատ լերանց
Հանգչում են մոռացված աճյունքը նրանց։

Այնտեղ հին պատից մնում են կախած

Նրանց լայն վահանն ու սուրը ժանգոտած,
Կըթռչեի սրի, վահանի վրայով,
Եվ կըսրբեի փոշին թևերով։

Եվ պարթևական լռած քնարի
Ժանգոտ լարերին ես կըզարկեի,

Որ նրա ձայնը դարձյալ հոգենվագ
Հնչեր մշտալուռ կամարների տակ։

Ճակատագրի խիստ օրենքների դեմ
Իզուր է խնդիրս,— ես այդ լավ գիտեմ
Իմ և բլուրների միջև հայրական

Սարեր ու ձորեր, կապույտ ծովեր կան։

Վերջին շառավիղը դյուցազունների
Ահա տարագիր, ցոփ կյանքի գերի.
Այստեղ ծնվեցա, բայց ուրիշ հոգով…
Ա՜խ, ինչո՞ւ չեմ ես թռչուն վայրենի։

ԿԵՆՍԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հովհաննես Թադեւոսի Թումանյան ՝ հայ մեծագույն գրող ու բանաստեղծ, հասարակական գործիչ։ Ծնվել է 1869 թվականի փետրվարի 7-ին, Լոռվա Դսեղ գյուղում` հոգեւորականի ընտանիքում։

Նախնական կրթությունը ստացել է հայրենի գյուղում, այնուհետեւ Ջալալօղլու (այժմյան՝ Ստեփանավան) դպրոցում։ 1883 թվականից շարունակել է ուսումը Թիֆլիսի Ներսիսյան Ճեմարանում, սակայն նյութական ծանր իրավիճակի պատճառով 1887թ. ստիպված եղավ թողնել դպրոցը եւ սկսեց աշխատել Թիֆլիսի հայ եկեղեցական դատարանում, այնուհետեւ Հայ Հրատարակչական միության գրասենյակում (մինչեւ 1893թ)։

Թումանյանը սկսել է ստեղծագործել 80-ականների կեսից, այդ ժամանակ էլ սկսում է համագործակցել հայկական տարբեր թերթերի ու ամսագրերի հետ։ Լայն ճանաչում է ձեռք բերում «Բանաստեղծություններ» հավաքածուի (1-2 հատոր, 1890-92) լույս տեսնելուց հետո։ Թումանյանի գրական գործունեության ամենահայտնի շրջանն է համարվում XIX դարի վերջին տասնամյակը – XX դարի սկիզբը։ Այդ ժամանակաշրջանում է, որ Թումանյանը հանդես է գալիս որպես ժողովրդի ստեղծագործական ավանդույթների վրա հիմնվող բանաստեղծ։ Իր ստեղծագործություններից շատերում, նա նկարագրում է նահապետական օրենքներով ապրող գյուղացիների կյանքը, որը լի է ներքին ու հաճախ ողբերգական հակասություններով։ Այդ թեմային են նվիրված Թումանյանի այնպիսի պոեմները, ինչպիսին են «Մարոն» (1887, հրատարակվել է 1892թ), «Լոռեցի Սաքոն» (1889, հրատարակվել է 1890թ), «Անուշ» ողբերգությունը (1890, հրատարակվել է 1892թ)։

Рубрика: Без рубрики

Զահրատ

6-րդ դասարան

Մի լար լոյս, մի լար

Մի լար լոյս, մի լար,
Երկինքէն ինկողը չի լար:

Մի լար, թէ աղքատի տուն ինկար,
գլխու վրայ է տեղդ:

Մի լար լոյս, մի լար,
Գետնայարկ չինկող լոյսերը թող լան:

Առաջադրանքներ

  • Փոխադրել արևելահայերեն:

Մի լացիր լույս, մի լացիր

Երկնքից իջնողը չի լացի։

Մի լացիր, որ աղքատի տուն ընկար,

Գլխի վրա է տեղդ։

Մի լացիր լույս մի լացիր

  • Բացատրել գլխի վրա տեղ ունենալ դարձվածքը: Մեկնաբանել երկրորդ տունը:

Այսինքն, եթե ինչոր մեկին սիրում ես, հարգում ես և վստահում, նա հաստատ տեղ կզմաղեցնի քո գլխում

  • Ըստ հեղինակի՝ ո՞ր լույսը չի լալիս և ո՞ր լույսն է լալիս: Ինչպե՞ս ես հասկանում այդ միտքը, համաձայն ես, թե՝ ոչ. հիմնավորիր:

Իմ կարծիքով ըստ հեղինկակի այն լույսն է լալիս, ով իրեն անբաղտ է համարում, իսկ այն լույսը, որը չի լալիս նա շատ երջանիկ է:

  • Եթե դու լինեիր Լույս, ինչը քեզ կվշտացներ և ինչը կուրախացներ:

Եթե ես լինեի լուսյ մի գուցե ես ուրախ կլինեի, քանի որ լույս եմ և դուր եմ գալիս մարդկանց, բայց խավար կողմի ուժերին հաստատ դուր չեմ գա, թշնամիներ կունենամ, միշտ կռվի մեջ կլինեմ նրանց հետ, բայց դուր կգամ մյուս մարդկանց, որոնք սիրում են ինձ, որոնք ուզում են, որ լույսը հաղթի և կյանքում չլինի վեճեր կամ այլ չար և վտանգավոր արարքներ։

ԲԱՌԻ ՄԸ ՈՐՈՇՈՒՄԸ

Բառը ձանձրացաւ
միշտ նոյնիմաստ ապրելէ
Իր տարիները թօթափեց
Փորձեց նոր իմաստ

— Թէ ինչ կ’ըսէ — մարդիկ չհասկցան

Նորէն առին մէկ կողմ դրին
որ օր մը տեղին գործածեն:

Առաջադրանքներ

  • Փոխադրել արևելահայերեն:

Բառը ձանձրացավ

Միշտ նույն կերպ ապրելով

Իր տարիները թարմացրեց

Փորձեց նոր իմաստ

-Թե ինչ կասեն, — մարդիկ չհասկացան

Նորից վերցրին մեկ կողմ դրին

Որ մի օր տեղին գործածեն

  • ԲԱՌ-ի կերպարում մարդու ո՞ր տեսակն է պահված:

Այն մարդիկ, ովքեր անդադար ուզում են իրենց կյանքը փոխել, սկսել նոր կյանքը, որտեղ նրանք չեն անի այն վատ բաները, որոնց համար նրանք հիմա փոշմանում են։

  • Կարո՞ղ ես ասել, որն է բանաստեղծության ասելիքը: — Համաձա՞յն ես դրա հետ:

Որ կյանքդ ոնց կա այդպես էլ վայելիր, մի փոխիր կյանքիդ էջը։

Ասուպ

Հատ մըն ալ կար որ ի վերջոյ ձանձրացաւ
Չափուած ձեւուած կարգուսարքէն պարտադիր —
Փորձեց փախչիլ — անջրպետին մէջ ի սպառ
Պատանեկան երազի պէս հալեցաւ

Օգոստոսի գիշեր մըն էր լուռ — խաղաղ —
Ու նոր ասուպ մը ինկաւ:

Առաջադրանքներ.

  • Բանաստեղծությունը փոխադրել արևելահայերեն:

Մի մարդ կար, ով ի վերջո ձանձրացավ

Չափված, ձևած պարտադիր կարք ու կանոնից

Փորձեց փախչել — ցանկապատը անցնելուց

Հալվեց պատանեկան երազի նման

Օգոստոսի  մի գիշեր էր լուռ — խաղաղ

Ու նոր աստղ ընկավ։

  • Զուգահեռներ անցկացրու ասուպի և հալվող երազի միջև:

Անձրև

  • Ասուպն ի՞նչ երևույթի հետ կհամեմատես դու՛:

Ասուպը շատ նուրբ է, և շատ է ինձ դուր գալիս, բոլորը նրանով հիանում են, և ես նրան կնմանեցնեմ բնությունից մեզ հանձնած մի հրաշք երևույթով՝ քարերի սիմֆոնիա։ Այն շատ հրաշալի տեղ է։ մենք նաև այնտեղ պիկնիկ ենք արել։ Իմ տասերրորդ ամյակը այնտեղ եմ նշել։

Զոհաբերում

Չորս ոչխար էին
Նախ առաջինը մորթեցին
Յետոյ երբ երկրորդը կը մորթէին
երրորդը փորձեց փախչիլ

Հազիւ տասը մեթր գնաց
ձերբակալեցին

Ես այդ երրորդին միսեն կերայ-
Կեանքի համ ուներ:

Առաջադրանքներ.

  • Բանաստեղծությունը փոխադրել արևելահայերեն:

Չորս ոչխար էին

Նախ առաջինը մորթեցին

Հետո, երբ երկրորդն էին մորթում

Երրորդը փորձեց փախչել

Հազիվ տաս մետր գնաց

Ձեռբակալեցին։

Ես այդ երրորդի մսից կերա

Կյանքի համ ուներ։

  • Ինչպես ես հասկանում կյանքի համ արտահայտությունը:

Այսինքն նա ուզում էր ապրել, դեռ հոգով կար

  • Ըստ հեղինակի՝ ի՞նչն էր կյանքի համը: Քո կարծիքով է՞լ ինչը կարող է կյանքի համ լինել:

Կապոյտ

Թէ կրնաս կապոյտը բացատրէ որդին —
Ոչ ծով է տեսեր — ոչ լիճ — ոչ երկինք
Ոչ ալ կապուտաչուի որդ մըն է սիրեր —
Դուք այդ կապոյտը ինծի հարցուցէք

Սեւ

Բոլոր գոյները — լոյսերը բոլոր
— Սէրերը բոլոր —
Երբ վանես կեանքէդ
Ահա թէ քեզի սեւը կը մնայ
— Բարով գործածես —

Առաջադրանքներ.

  • Բանաստեղծությունները փոխադրել արևելահայերեն:
  • Թե կարող ես կապույտը բացատրիր որդին
  • Ոչ ծով էր տեսել-ոչ լիճ-ոչ երկինք
  • Ոչ էլ կապուտաչյա որդ էր սիրել
  • Դուք այդ կապույտը ինձնից հարցրեք

 

  • Բոլոր գույները-լույսերը բոլոր
  • -Սերերը բոլոր-
  • Երբ վանես կյանքիցդ
  • Ահա, քեզ սևը կմնա
  • Բարով գործածես
  • Բանաստեղծն ինչպե՞ս է բացատրում Կապույտն ու Սևը:

Կապույտը նման է այն մարդկանց, ովքեր կարելի է ասել ոչինչ չեն տեսել, բայց շատ են ուզում տեսնել և նրանք ունեն դրանց կարիքը, իսկ սևը այն մարդկանցից է, ովքեր առանձնանում են բոլորից, մեկուսանում են։

  • Դու՛ ինչպես ես տեսնում այդ գույները:

Երբ նայում եմ ինչ որ սև գույնի, ես անրեն մտածում եմ, իսկ ո՞վ է մահացել, կամ վատ բան է եղել, որ տխուր սևն է իմ դիմաց։ Իսկ կապույտը, այսինքն՝ երկնագույնը, իսնձ ավելի է ուրրախացնում և օրս շատ պարզ դարձնում

  • Ստեղծագործական աշխատանք — Գրիր քո Գույնի (գույների) մասին:

Իմ գույները տարբեր ժամանակ տաբեր են, և իրար ընդհանրապես չեն համապատասխանում։ Երբ ուրախ եմ լինում իմ գույնները ես համարում եմ՝ երկնագույնը, բաց վարդագույնը և բաց ծիրանագույնը։ Երբ լսում եմ հայրենասիրություն բառը, արդեն աչքիս առաջ է գալիս եռագույնը։ Երբ տխուր եմ լինում, միշտ սև գույն եմ պատկերացնում։ Երբ ինչ որ բանի եմ սպասում անհանդեպ պատկերացնում եմ նարնջագույնը։ Երբ իմ երազանքը կատարվում է, և ես ուղակի փայլում եմ այդ պահին ուրախությունից, պատկերացնում եմ ծիածանի գեղեցիկ և բազմազն գույները։ Երբ ասումեմ նստեմ դասերս սովորեմ, պատկերացնում եմ կարմիր գույնը։ Երբ ասում եմ, լավ գնամ քնեմ, պատկերացնում եմ մուգ կապույտը գույնը։ Երբ ասում եմ գնամ լողանամ, պատկերացնում եմ կառալվի գույնը։ Չգիտեմ այսպես պատահական գույներ են գալիս աչքիս առաջ և միշտ զարմանում եմ։

Image result for color

Рубрика: Без рубрики

Մաթեմատիկա

jm

ա)37,2     գ)000,13     ե)456,7     է)1,29

բ)8,13      դ)00,3        զ)0,932        ը)0000,513

 

hju

ա)9,1   ——   ամբողջ մաս -9

բ)00,2  ——   ամբողջ մաս -0

գ)32,14  ——   ամբողջ մաս -32

դ)567,7  ——   ամբողջ մաս -567

uioiufy

ա)0,83  ——  կոտորակային  մաս -83

բ)267,5  ——   կոտորակային  մաս -5

գ)0,998  ——    կոտորակային  մաս -998

դ)65,782   ——   կոտորակային  մաս -782