Рубрика: Без рубрики

Տնօրենիս հոդվածը 3

Ես կարդացի Տիար Բլեյանի այս հոդվածը, որը ինձ շատ դուր եկավ, մտեք հղումով և կարդացեք, մի հետաքրքիր հոդված, շատ չեմ ուզում երկարացնեմ, հետաքրքիր լինի կարդացել և համոզվեք

Ամենակարևոր պարպերությունը

Իսկ «Նոյ» գինու կոմբինատի՝ «Բարգավաճ Հայաստան» կուսակցության կենտրոնական գրասենյակի-աշտարակի մուտքի մոտ, որ իմ հեծանվային ճամփին է, հանդիպում եմ իմ հին ընկերներին… որ հոգնած քարոզարշավային առօրյայից՝ մեքենա են ուզում նստել: Նրանց կուսակցության նախընտրական 15 կետին ես ավելացնում եմ իմը՝ 16-րդը, համահայկականը… Թող 50+1% ձայների դիմաց բոլոր հայաստանցիներին  խոստանա հեծանիվ նստեցնել Գագիկ Ծառուկյանը… Մի բո՜լ ծիծաղում ենք: Այսպես, Գինեսի գիրք անցած գերմանացի այս կնոջ՝ 90-ամյա Ջոան Կասսի վիճակն եմ համարում միակը՝ ինչքան ուզում ես ապրի, բայց այս մարզավիճակում: Ծիծաղեցի՞ք, լավ է, լուրջ չընդունեցի՞ք և՛ այս կնոջը, և՛ իմ ասածը…

Оставьте комментарий