Рубрика: Без рубрики, Հոգևոր մեդիադարակ

Հասուն մարդը` հասուն մրգի պես

տանձ.jpgԱգլայա Դատեշիձե «Հասուն մարդը` հասուն մրգի պես»

Հասուն մարդը գիտակցում է, որ պարտադիր չէ լինել մոդայիկ, մյուսների նման, գեղեցիկ, խնամված, կարևորը որ մարդ լինես և ունենաս հոգևոր արժեքներ։ Տանձը տձև է, ունի կոպիտ մաշկ, բայց նա չի փոխում իր ձևը, չի դառնում բանան, կեռաս կամ այլ միրգ, քանի որ նա հասուն միրգ է, գիտակից է։ Նա արդեն պայքարել է իր տեսակի դեմ, հիասթափվել է և հասունացել։ Մի փորձեք նմանվել ուրիշներին, դու այդպես այնքան գեղեցիկ եք, ես ինքս իմ արտաքինի մեջ ոչինչ չեմ ուզում փոխել, քանի որ ինձ այսպես դուր է գալիս, ավելի շատ ուշադրություն եմ դարձնում ներքինիս, այ օրինակ շատ նեղացկոտ եմ, փորձում եմ հեռացնել այդ, որովհետև ինձ համար թերությունները ոչ թե ֆիզիկապես են արվում, այլ հոգեպես, ձեր տեսքը այսպես էլ նախատեսված էր եղել, իսկ արտանիքը դուք եք ձևափոխել, փորձեք շտկել դրանք։