Рубрика: Без рубрики, Ձմեռային ճամբար 2017

Ձմեռային ճամբարի հաշվետվությունը

Իմ անհատական պլանը

Իմ հրապարակած նյութերը 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Իմ մասնակցությունը դիջիթեքին 1

Իմ մասնակցությունը բնագիտատեխնիկականին 1

Իմ մասնակցությունը կլորսեղանին ԳԻՏԱԺՈՂՈՎՆԵՐ ( Քոլեջում և Արևելյան դպրոցում) նաև Միջին դպրոցում  Ժաննա Հակոբյանի, Տաթև Ալեքսանյանի և Լուսինե Բուշի կլոր սեղաններին

Իմ տպավորությունները կլոր սեղանի հանդեպ՝ ես շատ տպավորված եմ, շատ հետաքրքիր էր կլոր սեղանին մասնակցելը, հետաքրքիր տեղեկություններ էին մեզ պատմում։

Մենք երեք անգամ սնունդի կազմակերպում ենք իրականացրել․ պատրաստել ենք ռուլետ, բիսկուիթ և աղցան։ Ասեմ, որ բիզնես նախագիծ էր, և շաաաատ համեղ էր, մի փոքրիկ նյութեր։

Ես սովորեցի պատրաստել այս համեղ ուտեստները և հաշվարկել, թե քանի շահույթ կարելի է ստանալ, իսկ այդ շահույթով ստացած գումարով գնեցինք թխվածքներ մեր նախագծի( Բարի գալուստ տուն) համար։

Քանի ֆլեշմոբի եմ ես մասնակցել՝ ես մասնակցել եմ մայրենիի, ռուսաց լեզվի, անգլերենի, մաթեմատիկայի, հայոց պատմության, բնագիտության ֆլեշմոբերին, շատ հետաքրքիր հարցեր են, ինձ շատ դուր եկավ։

Մեր նախագիծը ԲԱՐԻ ԳԱԼՈՒՍՏ ՄԵՐ ՏՈՒՆ ՝ մեր արդեն երրորդ անգամ իրականացրեցինք մեր նախագիծը, իդեպ ասեմ, որ ես և Ստելլան վարել ենք մեկ անգամ։

Իմ ճամփորդությունը ձմեռային ճամբարի ընթացքում ՝ այս ընթացքում մենք շատ ճամփորդություններ ենք ունեցել։ Օրինակ՝ Խնկո Ապոր գրադարան, սահադաշտ, պոնչիկանոց, թանգարան։

Շատ տպավորված եմ շատ հետաքրքիր ճամփորդություններ ենք ունեցել։